Travel

10 april 2017 Rondreis Sri Lanka Negombo – Sigirya- Polonnaruwa

Vanmorgen vroeg opgestaan, om 6 uur, want we werden rond half 8 opgehaald voor het vervolg van onze rondreis. We stonden om half 8 gepakt en bezakt maar alleen was Wasa er nog niet. Die kwam een kwartiertje te laat. Ach gelukkig had de man van het hotel nog een extra check gedaan van onze… Lees verder 10 april 2017 Rondreis Sri Lanka Negombo – Sigirya- Polonnaruwa

9 april 2017 Reis Sri Lanka dag in Negombo

Zondag 9 april Negombo Beetje uitgeslapen en rond half negen gingen we ontbijten. We kregen fruit vooraf en daarna brood met jam en Michael nam roerei op brood. Prima ontbijtje. Om half 10 werden we opgehaald door wasa voor een toertje door Negombo en we gingen varen in de lagune van Negombo en the Dutch… Lees verder 9 april 2017 Reis Sri Lanka dag in Negombo

Posted in Travel | Tagged , | Leave a comment

7 en 8 april 2017 Reis Sri Lanka

Vrijdag 7 april. Vandaag de laatste dingen gedaan voor onze vakantie naar Sri lanka en de Malediven. Nog even de laatste kleding gestreken en bieb boeken naar de bibliotheek gebracht en de laatste boodschappen. Eind van de middag de koffer ingepakt, nog even wat gegeten en gedronken en om 18:30 kwamen Ineke en Daniel ons… Lees verder 7 en 8 april 2017 Reis Sri Lanka

Vakantie Hongarije dag 14

Besloten om vandaag naar gyor te gaan. Een mooie kleine stad met een aantal mooie kerken. Lekker door heen gewandeld en toen ging opeens mijn teva kapot. Me hele zool had los gelaten. Kwamen we toch toevallig een outdoor zaak tegen en heb ik maar gelijk een paar nieuwe gekocht en die oude daar gelaten.… Lees verder Vakantie Hongarije dag 14

Vakantie Hongarije dag 13

Vandaag heel de dag geluierd. Helemaal niets gedaan. Ik ben nog wel even wezen zwemmen en naar de sauna geweest, verder boek gelezen en beetje tv gekeken. Heerlijk!

Vakantie Hongarije dag 12

Lekker uitgeslapen en besloten om vandaag niet naar Boedapest te gaan. Het wordt er 30 graden vandaag. En hier was het ook super weer om te wandelen dus hebben we de wandelschoenen aangetrokken. Eerst naar szomod gereden een plaatsje hier 5 km vandaan en vanuit hier begon de de wandeltocht naar dunaalmas. Ongeveer 7,5 km.… Lees verder Vakantie Hongarije dag 12

Vakantie Hongarije dag 10

Lekker uitgeslapen en voor vandaag staat er een wandelroute op de planning. Eerst even ontbijten en toen op op pad. Eerst een stukje met de auto naar labatlan. Een plaatsje aan de Donau. Bij de coop onze auto geparkeerd, wandelschoenen aangetrokken en hier begon de route. Eerst een stukje erg klimmen en daarna viel het… Lees verder Vakantie Hongarije dag 10

Vakantie Hongarije dag 9

Vandaag zijn we naar het balaton meer gereden. Een ritje van 150 km. Bij het balaton meer zit namelijk Skydive balaton en Michael wil daar een sprong gaan maken. Rond half 9 vertrokken en we waren er rond half 11. Mooie Dropzone met een heerlijk terras, een bistrootje en een mooi landingsterrein. Goed toeven dus.… Lees verder Vakantie Hongarije dag 9

Vakantie Hongarije dag 8

Na het ontbijt zijn we vertrokken naar komarom. Een plaatsje hier in de buurt, ongeveer een half uurtje rijden. Deze plaats ligt aan de Donau en aan de overkant van de Donau ligt Slowakije. We hebben in komarom fort monostor bezocht. Een heel groot terrein met legervoertuigen uit de 1e en 2e WO. Ook de… Lees verder Vakantie Hongarije dag 8

Posted in Travel | 1 Comment

Vakantie Hongarije dag 7

Toen we wakker werden regende het al lekker. Zou dit een buitje voor de hele dag worden? Ach we hebben vakantie, dus lekker rustig ontbijten, aankleden, koffie drinken. Even nog een broodje eten en Michael had wel zin in een stukje hardlopen rondom het tatameer. Ik zei, weet je wat, dan ga jij een rondje… Lees verder Vakantie Hongarije dag 7